Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
SIFU SEO MALAYSIA

'Tolong balik, mama minta maaf.. lepas ni tak marah dah' - Ibu rayu anak pulang

Recommended Posts

71555496814_IBURAYU.jpg
SEREMBAN: Seorang ibu merayu dua orang anaknya yang dipercayai melarikan diri dari kediaman mereka di Taman Jujur, Sikamat, Seremban pada Ahad lalu untuk pulang.

Hasina Begum Hassan, 31 tahun memberitahu, terdapat sedikit perselisihan faham antara mereka dan kemungkinan besar ia menjadi punca dua anak perempuannya itu melarikan diri.

Menurut Hasina, jiran-jiran mendakwa terlihat Nurzahidah Zahid Hussain, 14 tahun bersama adiknya Nurhidayah Zahid Hussain, 8 tahun melarikan diri melalui tingkap belakang rumah kedai yang disewanya pada sekitar tengahari Ahad.

Hasina yang tiada di rumah ketika itu kemudiannya membuat laporan polis pada keesokan harinya setelah pencarian anaknya itu menemui jalan buntu.

Dia juga berasa khuatir akan keselamatan anaknya itu setelah tiada respons daripada panggilan dan pesanan ringkas yang dihantarnya.

“Dia tak telefon tapi saya ada hantar mesej pada dia, ‘tak rindu saya ke?’.

“Saya hantar video, tapi dia tak tengok… ada cuba telefon tapi (mungkin) dia tukar sim kad. Saya takut lah,” katanya ketika ditemui di sini pada Rabu.

Hasina yang bekerja sambilan dengan mengambil upah mengemas rumah juga telah cuba mencari anaknya itu di rumah kenalan dan keluarga namun mereka gagal ditemui.

“Tolong balik… mama minta maaf dekat dia orang, lagi lain kali kalau jadi apa-apa masalah mama tak nak cakap apa pun, tak nak marah dekat dia orang.

“Tolong balik, mama minta maaf… sujud kaki (bila mereka) balik kat rumah. Mama tak nak buat apa pun. Kalau anak mama nak bebas, mama bagi bebas saja, tapi jangan tinggal saya,” rayu Hasina.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Seremban, Supritendan Rosli Ishak ketika di hubungi mengesahkan menerima laporan berkenaan kehilangan itu dan siasatan lanjut akan dijalankan oleh pihaknya.

Orang ramai yang mempunyai sebarang maklumat terkini mengenai kehilangan dua remaja berkenaan boleh menghubungi pihak polis.

SM AHMAD FAUZI OTHMAN
0196313633

IPD SEREMBAN
066033222

HASINA BEGUM HASSAN
0176141653

Let's block ads! (Why?)

Lihat Selanjutnya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...